Jump to content
Alpaslan

Forester XT 2013 - İlk İzlenimlerim

Tavsiye Edilen Mesajlar

Alpaslan    0
Alpaslan

Merhaba;

Aracı dün akşam teslim aldım. Zaten bildiğiniz, daha önce de konuşulan şeyler hakkında bir iki şey söylemek isterim. İlk izlenimlerimi madde madde kendimce belirteyim:

Artılar:

1- Motor muhteşem. Araç altınızdan kayıp gidecekmiş gibi. "Abi bırak ben gideyim" diyor sanki. Sürekli bir ivmelenme niyetinde. Spor modda olmasa dahi bu böyle. Daha önce BMW 3.20D kullanıyordum. Ani kalkışlar ve ara hızlanmalarda 3.20 yi aratmıyor hatta bence daha seri. Bu sınıfta bir araç için üst düzey bir özellik yani.

2- Virajlara giriş ve çıkış denildiği gibi çok güzel. Güven hissi veriyor. Çizgisini terk etmiyor ve ayakları vantuzlu bir kertenkele gibi yola yapışıyor sanki.

3- Yakıt tüketimi böyle bir araç için kabul edilebilir düzeyde. Sonuçta 2000 cc 240 hp lik bir araç ve performans için yapılmış. Yakıtın cebe yansıma olayı aslında aracın değil ülkemizdeki vergi sisteminin suçu.

4- Ses yalıtımı makul düzeyde. Yüksek hızlarda turbonun homurtusu gelmeye başlıyor ama rahatsız edici değil.

Eksiler:

1- İlk olarak CD çalar/Radyo dan bahsedeyim. Bence tek kelimeyle rezalet !!! Yani araca her girişimde evde kocasını asık yüzle karşılayan kadın gibi bakıyor bana. Hiç hazzetmiyorum kendisinden.

2- Aynı cihaza bağlı olan Bluetooth sistemi de aynı rezillikte. Telefonu eşleştirdim ama rehberi göremiyorum. Çünkü araçtaki sistem telefon rehberini senkron edemiyor. Bir kaç telefonda daha denedim durum aynı. Kişileri elle tek tek girmek zorundasınız ve isim olarak göremiyorsunuz. Hoş görsem de o salak displayde isim okumak ayrı bir dert. Sesle etiket atamak zorundasınız. Güya sesli arama var ama o da ayrı bir dert. Sesli etiketi kaydettikten sonra sesle aramak istediğinizde sadece ekrana numarayı çıkarıyor ve siz dial tuşuna basmak zorundasınız.

3- Özellikle ön koltuklar çok küçük. Adamlar yaparken ufak tefek Japonlardan başkası oturmayacak diye mi düşündü acep. Şöyle koltuğa yayılamıyorum. Kilolu biri değilim ama bana bile çok dar bu koltuklar. Biraz enine geniş birisi tabureye oturuyormuş gibi hissedebilir kendini. Bu yüzden özellikle virajlarda insan dengesini tutturmaya çalışıyor. Bilmiyorum bana mı öyle geldi ama bu çok büyük bir handikap bence.

4- İç malzeme kalitesini açıkçası beğenmedim. Tamam bir BMW, Mercedes kalitesi beklemiyorum ama en azından plastik kokusu olmasaymış. Araca ilk otururken kendimi ilk aracım olan Ford Connect'te gibi hissettim.

5- Vites kolu bana çok tuhaf geldi. Aracı D ye P ye alırken bir takılma hissediyorum. Bu kadar araç kullandım ilk defa böyle zor geçen bir otomatik vites görüyorum.

6- Kendi kararan dikiz aynası yok, sürücü camı hariç diğerlerinde tek dokunuşla açma kapama yok. Dolayısıyla anahtarla uzaktan camı, sunroofu da açıp kapatamıyoruz. Ama bagaj uzaktan açılıp kapatılabiliyor. Ne yaman çelişki.

7- Kamera var diye neden park sensörü yok anlamıyorum. Japonyadan mı gelmiyor Baytur mu getirtmiyor dedim, Subaru da park sensörü yokmuş. Bilmiyorum ne kadar doğru.

Farkındaysanız genelde donanım üzerine eleştiriler de bulundum. Çünkü Japonya gibi teknoloji cenneti bir ülkeden böyle donanım fakiri bir araç gelmesi bana çok mantıksız geliyor. Tamam böyle bir aracı motor, şanzıman gibi özelliklerinden dolayı aldık ama bunları istemek de hakkımız değil mi? Amerikadaki Forester lar da aynı böyle mi acaba? Yani multimedia ve EyeSight haricinde aynı araçları mı kullanıyoruz? Dün akşamdan beri biraz pişman olmadım desem yalan olmaz aslında. Keşke zamanında test sürüşü yapabilseydim. En azından bu eksiklikleri daha iyi fark edebilirdim diyorum içimden. Ama sonra performans, güvenlik ve fiyat ilişkisini düşününce iyi ki almışım diyorum.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar. İleride yine yazarım elimden geldiğince.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
drakyuz    18
drakyuz

forester xt 2013 ile ilgili genel şikayetler hep bu konularda haklısınız..her kullanan aynı şeyleri beğenip aynı şeyleri eleştiriyor...eye sight veya multimedia olmaması bence bayturun suçu...malum satmamak için herşeyi yapıyor...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
AFFo    8
AFFo

Hayırlı olsun. Güle güle kazasız belasız kullanın inşallah. Ben de Yaklaşık 1 ay önce aldım aynı araçtan tüm yazdıklarınıza katılıyorum. Cam özellikleri olarak el kol sıkışmasın diye pencere kapanırken durdurma sistemi yok. Benim 2008 Honda Civic Hb de tüm camlarında vardı. Bir de maceramı paylaşayım AVM'lere giriş yaparken bagaj kontrolü yapıyorlar ve otomatik bagaj direk dert oluyor, yok parka al yok adama izah et. Ben kendim açayım derken kapıdaki güvenlik görevlisi bir asıldı bagaj kapısına, bir anda kapı saçmalamaya başladı. Garip bir şekilde titreye titreye yukarı doğru açıldı, sonra bir süre ne kapandı ne açıldı. Arabayı kapat aç vs bir süre sonra kendine geldi. O an adama mı bir şey desem, bu araç kontrol işini icat edene mi yoksa bu bagaj otomatiğini icat edene mi bilemedim. Tabi tüm bunlar kullanmak için şöför koltuğuna geçince unutuluyor. Sürüşü, kalkışı süper zevkli. Bırak beni gideyim diyor. Bu İstanbul trafiğinde tabi ki dizginliyorum onu.  8)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
devil25    2
devil25

Bir an kendimi, Motor Trend'in yılın aracını seçerken verdikleri tepkiyi okuyormuş gibi hissettim :) Adamlar Forester'ın her özelliini beğenmişlerdi yakıt-awd-offroad-performans-güvenlik falan ama o multimedaya kısmına "primitive (ilkel)" demişlerdi, ve Subaru'ya methiyeler! dizdirmişlerdi. Aracınız hayırlı olsun güle güle kullanın.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Guest Cherkess   
Guest Cherkess

Araç on numara aslında ama o dert ettiğiniz donanımları fazlasıyla barındıran araçlar genelde Fransız araçlarıdır hatta Citroen dir en boş paketi bile Subaru dan daha doludur ancak Allah muhafaza bir slan pişman birde almayan. Asla bu kalitede bir araç üretemezler emin olun. Ne kadar akılcı tasarımlar yaparsalar yapsınlar ki hakikaten çok iyidirler bu konuda, dandik malzeme ile yaptıklarından beş para eder iş olmaz sonuçta.

Almanları da gördük Subaru nun güvenlik testlerinde passat ın kapısı düştü subarunun civatası bile oynamadı. Can taşıyorsunuz kıymetini bilin. Koltukları dert etmişsiniz de Citroen ile Sivas / Aksaray arası gittik geldik 3 gün bel ağrısından duramadım ne kadar geniş ve konforlu görünse de beş para etmezdi yani. Subaru ile Antalya dan Sivas'a geldik bir gram yol yorgunluğumuz yoktu. Honda ile 6 saatlik yolda 2 şer kere şoför değiştirdik ne kadar donanımlı da olsa Honda yine de o küçük bulduğunuz koltukların konforunu veremedi maalesef.

Media olayına ilkel demişler doğrudur Güzel kusursuz olmaz maalesef :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Ferhat23    430
Ferhat23

Ben de Subaru Forester kullanıcısı olarak, önceleri, iç mekanda kalitesiz malzeme kullanımından şikayetçi olmuştum. Ancak sonradan, bu durumun aslında Forester'ın ruhuna uygun olduğu sonucuna ulaştım. Adamlar Forester'ı daha çok kırsal bölgeler için düşünüp tasarlamışlar (adı üstünde Forester = Ormancı). Sürekli şehirde kullanım için, Outback veya XV düşünülebilir. Dolayısıyla, alan kişinin sıklıkla eşya yükleyip boşaltacağını da hesaba katmış olmalılar. Bence koltukların küçük olması da bundan; yani daha fazla boş iç hacim elde edebilmek için. Benzer şekilde, multimedya sistemine çok önem vermemeleri de bu kırsal kaygılarıyla ilgili. "Müzik olsun, ses gelsin yeter" diye düşündüler herhalde. Ses yalıtımı konusundaki duyarsızlıkları da bunun sonucu. Sonuçta bu araç kırsal alanlarda ve sıklıkla bozuk yollarda kullanılacağından, ve bu tür yollarda yüksek ses yalıtımı için çok para harcanması gerekeceğinden, konunun üzerine pek gitmiyorlar bence. Yine de, Subaru başkadır. Doğru tercih yapmışsınız. Kazasız belasız sürüşler dilerim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Sinan Coşkuner    0
Sinan Coşkuner

Subaru'da bir BMW gibi motor'a yatırım yapan bir Marka(Tabi BMW iç mekana biraz daha fazla yatırım yapmaya başladı..) Hiçbir zaman da yüksek donanım ve ileri işçilik malesef ki olmamıştır bu araçlarda, ki olursa bu fiyatlara hiçbirimiz alamayız bu araçları.  Bunu üç farklı kasa forester'ı da kullanan biri olarak söylüyorum.

2013 XT, bana göre iç mekanı çok daha dolu gösteren bir tasarım ile sunulmuş, siz büyük ihtimalle eski kasaları kullansanız direk soğurmuşsunuz araçtan. :)

Subaru bana göre konfor arabası olmamalı hiçbir zaman, performans ve performans ile gelen keyifi yaşatıyor ve bana çok çok yetiyor.

Siz hiç canınızı sıkmayın, aracınız çok başarılı bir araç.. :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alpaslan    0
Alpaslan

Moral verici cevaplar için çok teşekkür ederim.

Cumartesi pazar İstanbul'da idim. Aracı biraz daha detaylı kullanma fırsatı buldum. Pek yaptığım şey değildir ama deneme amaçlı kendimce trafikte ara hızlanma, makas gibi atraksiyonlar yaptım ve araca hayran kaldım. Gaz tepkileri bu tarz bir araç için harika. Yol tutuşu da mükemmel.

Ancak daha önce de yazdığım gibi araç sürekli ivmelenme isteğinde. Resmen dizginlemek zorunda kalıyorum. Ve bu da ister istemez frenlere çok yük bindiriyor. Bu biraz da CVT ile ilgili bir durum sanırım. Çünkü otomatik viteste iken ayak gazdan çekilince mutlaka frene basmak zorunda kalıyorsunuz. Yani CVT olmayan otomatiklere göre daha zor duruyor araç. Manuele alıp elle vites düşürülmezse yavaşlatmak için her şey frene bağlı. Tamam manueldeki gibi bir motor freni yapmak tabiiki mümkün değil ama bir önceki BMW 3.20d aracımda sanki daha kolay durabiliyordum. Ve bu da ön fren balatalarının CVT araçlara göre daha çabuk biteceği anlamına geliyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
selimgencoglu    11
selimgencoglu

Aracınız hayırlı olsun.. iyi günlerde kullanın.

BMW 3.20d ile karşılaştırmışsınız sürekli..

184 bglik motor muydu sizdeki..?

Kaç model..?

Kaç para vermiştiniz..?

Extra donanım ne kadar tuttu..?

Çünkü hem Doğuş hem Borusan arabayı boş getirip, üzerine habire aksesuar koyduruyor..Bu da fiyatı acayip şişiriyor.

Sürücü dışı diğer camlar varsın açılmasın.. Emniyet için bunu yapıyorlar.

Yalnız şöyle bir durumda var..! Eşimin 2007 Mazda 3 HB'inde bu özellik açılıp kapanabiliyor. Auto aç-kapa özelliği olmasını istediğiniz cam tuşuna basıp açıyorsunuz, elinizi çekmeden bekliyorsunuz. 3 sn sonra tık diye bir ses geliyor..ve o kapının camı Auto aç-kapa oluyor..ya da tam tersi iptal oluyor.

Öte yandan araç için Bluetooth teknolojisini ben kullanmıyorum..50 TLlik boynuma taktığım Bluetooth kulaklığım var. Telefonumum bluetoothu hep açık. Aracımda giderken kulaklığı boynuma tutturuyorum. Telefon gelirse benim kulaklık titreşim ve sesle uyarıyor.. Kulaklık kısmını kulağıma götürüp konuşuyorum. Araç içindeki sistemlerde aracın içindeki herkes konuşmanızı duyuyor.. Bu benim tercih ettğim bir şey değil açıkcası.. O yüzden bir problem olarak görmüyorum. Siz zaten aracın hep sunduğu donanımla ilgili şikayetlerde bulunmuşsunuz..

Bence gelip geçici şeyler bunlar..

Tekrar güle güle kullanın..Güzel bir seçim yapmışsınız..

Ben Outback dizel ya da Audi A4 Allroad almak isterdim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
engin67    3
engin67

Bir de olaya,bir önceki aracınız olan bmw 3.20d ile yapamayıp bu araçla yaptıklarınıza bakarsanız,daha mutlu olursunuz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
AFFo    8
AFFo

Subaru marka bir araba almak hep hayalimdi. Biraz araştırma ve İstanbul'un yarı inşaat yolları ve yarım yamalak yol çalışmalarını da göz önüne alınca, tercihim direk Forester oldu. Diğer kullandığım arabaları kıyasladığımda ne kadar doğru bir tercih yaptığımı gördüm. Halen daha kıyaslama yapıyorum. Negatif yönlerinden çok pozitif yönleri ortaya çıkıyor. Şuan eş dost herkese tavsiye ediyorum. İyi ki almışım :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
selimgencoglu    11
selimgencoglu

Bir de olaya,bir önceki aracınız olan bmw 3.20d ile yapamayıp bu araçla yaptıklarınıza bakarsanız,daha mutlu olursunuz.

İkisini karşılaştırmak elma-armut gibi olur..

Farklı beklentilere karşılık verecek iki güzel araç bence.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
adr    23
adr

Alparslan abinin 3.20D sini bizzat kullandım. Güzel araçtı ancak dizel motor sesi kabin içine biraz fazla giriyordu mesela. (3.20 benzinli sesi gibi güzel olsa çekilirdi belki) Ayrıca yol tutuş konusundada bana göre zayıf olduğunu düşünüyorum. (Bu araçtan sonra yine 2012 yeni 1.16 Urban ve 3.20d kullandım) Seri cihazlar ivmelenme güzeldi ancak direksiyon dahil bir his eksikliği var gibi geldi bana hep. Markaya özgü karakter tadını alamadım araçtan.

Mesela Subaru'da Boxer motorun sesi (bunun getirdiği minimum merkezi ağırlık) ve dolayısıyla AWD ile birlikte aracın ciddi anlamda asfalta tutunması bana çok farklı bir his yaşatıyor. Direksiyonun verdiği tepkilerde bunu doğrular nitelikte tecrübeli ellerden çıktığı kesin. Bunu Mercedes modellerinde yine kendine has bir sürüş karakteri olarak algılayabiliyorum ama nedense bana 1 ve 3 kasa BMW özellikle kullanım hissi konusunda biraz eksik gibi geldi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
selimgencoglu    11
selimgencoglu

Alparslan abinin 3.20D sini bizzat kullandım. Güzel araçtı ancak dizel motor sesi kabin içine fazla giriyordu mesela. (3.20 benzinli sesi gibi güzel olsa çekilirdi belki) Ayrıca yol tutuş konusundada ban göre zayıf olduğunu düşünüyorum. (Bu araçtan sonra yine 2012 yeni 1.16 Urban ve 3.20d kullandım) Seri cihazlar ivmelenme güzeldi ancak direksiyon dahil bir his eksikliği var gibi geldi bana hep. Markaya özgü karakter tadını alamadım araçtan.

Mesela Subaru'da Boxer motorun sesi (bunun getirdiği minimum merkezi ağırlık) ve dolayısıyla AWD ile birlikte aracın ciddi anlamda asfalta tutunması bana çok farklı bir his yaşatıyor. Bunu Mercedes modellerinde yine kendine has bir sürüş karakteri olarak algılayabiliyorum ama nedense bana 1 ve 3 kasa BMW özellikle kullanım hissi konusunda biraz eksik gibi geldi.

Ahmet katılmıyorum..Kabine çok ses almıyor.

Ayrıca 3.20D'nin yol tutuşu harikadır. Direksiyonunu da ayrıca çok beğenmiştim. Küçük çaplı bir direksiyon simidi..Ele iyi oturuyor, ve aracı çok iyi yönlendiriyor. Tepkileri benim çok hoşuma gitmişti. Yalnız aracın lastikleri çok iyi olacak.. Aksi takdirde çok fazla tork steer oluyor..Yere aktarması problem olabiliyor.

Kısacası ben gidişini, duruşunu, yol tutuşunu çok beğenmiştim. 3.20D (XD sini tercih ederim ) o kadar paralara olmasa bence alınabilecek bir otomobil.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
RSBurak    519
RSBurak

yoldaki bmwlerin çoğu benim gaz kesmediğim yerlerde aşırı derecede frene asılıyor.demekki aracın içinde tedirgin oluyorlar bir şekilde ben her zamanki hızımla çok rahat dönüyorum virajları adamlara viraj içinde selektör yaktığımda sanki çok hızlıymışım gibi birde tepki görüyorum :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alpaslan    0
Alpaslan

Aracınız hayırlı olsun.. iyi günlerde kullanın.

BMW 3.20d ile karşılaştırmışsınız sürekli..

184 bglik motor muydu sizdeki..?

Kaç model..?

Kaç para vermiştiniz..?

Extra donanım ne kadar tuttu..?

Çünkü hem Doğuş hem Borusan arabayı boş getirip, üzerine habire aksesuar koyduruyor..Bu da fiyatı acayip şişiriyor.

Sürücü dışı diğer camlar varsın açılmasın.. Emniyet için bunu yapıyorlar.

Yalnız şöyle bir durumda var..! Eşimin 2007 Mazda 3 HB'inde bu özellik açılıp kapanabiliyor. Auto aç-kapa özelliği olmasını istediğiniz cam tuşuna basıp açıyorsunuz, elinizi çekmeden bekliyorsunuz. 3 sn sonra tık diye bir ses geliyor..ve o kapının camı Auto aç-kapa oluyor..ya da tam tersi iptal oluyor.

Öte yandan araç için Bluetooth teknolojisini ben kullanmıyorum..50 TLlik boynuma taktığım Bluetooth kulaklığım var. Telefonumum bluetoothu hep açık. Aracımda giderken kulaklığı boynuma tutturuyorum. Telefon gelirse benim kulaklık titreşim ve sesle uyarıyor.. Kulaklık kısmını kulağıma götürüp konuşuyorum. Araç içindeki sistemlerde aracın içindeki herkes konuşmanızı duyuyor.. Bu benim tercih ettğim bir şey değil açıkcası.. O yüzden bir problem olarak görmüyorum. Siz zaten aracın hep sunduğu donanımla ilgili şikayetlerde bulunmuşsunuz..

Bence gelip geçici şeyler bunlar..

Tekrar güle güle kullanın..Güzel bir seçim yapmışsınız..

Ben Outback dizel ya da Audi A4 Allroad almak isterdim.

3.20d, 184 beygir, 380 torkluk (2011 aralık çıkışlı E90 kasa) 2012 modeldi evet.

Tabii ki haklısınız, ikisi de ayrı sınıf araçlar ve kıyas biraz mantıksız olur. Ama karşılaştırma yaparken "bu tarz bir araç için" dedim dikkat ederseniz. Ve buna rağmen mükemmel olduğunu söyledim.

Bluetooth teknolojisi için aynı düşünmüyorum. Bence trafikte çok ama çok önemli bir özellik. Telefona direksiyondan cevap vermek, kimin aradığını ekrandan küçük bir bakışla görebilmek, rehberi listeleyip arama yapabilmek çok önemli bence. Araç içinde sesin herkes tarafından duyulması meselesi ise göreceli. O an kiminle ve ne konuştuğumuzla ilgili malum :)

Sonuç olarak karşılaştırma yaparken son kullandığım araç olduğu için 3.20 den bahsettim. Yoksa aradaki farkların ben de farkındayım.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alpaslan    0
Alpaslan

yoldaki bmwlerin çoğu benim gaz kesmediğim yerlerde aşırı derecede frene asılıyor.demekki aracın içinde tedirgin oluyorlar bir şekilde ben her zamanki hızımla çok rahat dönüyorum virajları adamlara viraj içinde selektör yaktığımda sanki çok hızlıymışım gibi birde tepki görüyorum :)

Virajlarda haklısınız. BMW ile girdiğim virajlara Forester ile daha hızlı girebiliyorum. Bunu Gemlik-Bursa, Gemlik-Orhangazi arasında son birkaç günde defalarca test ettim. Forester daha yüksek ama sanki daha güvenli giriyor gibi. Bilmiyorum belki de psikolojiktir :)

Ah bir de şu sürücü koltuğu küçük olmasa. Belki savrulma hissi versin de dikkatli kullansınlar diye mi bu kadar küçük yapmışlar demeye başladım kendi kendime :))

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
adr    23
adr

Alparslan abi ;

Sport Sharp sürüşe geçtiğinde CVT şanzımanın Manuel modu ''8 ileri'' hale geliyor.. Diğer modlarda  6 vites iken makine daha uysal davranıyor sanırım. Sport Sharp sürüş bariz farkediliyor mu ? (Gerçi yarın kısmet olursa Gemlik'te buluştuğumuzda deneriz ama)

;D

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
AFFo    8
AFFo

Alparslan abi ;

Sport Sharp sürüşe geçtiğinde CVT şanzımanın Manuel modu ''8 ileri'' hale geliyor.. Diğer modlarda  6 vites iken makine daha uysal davranıyor sanırım. Sport Sharp sürüş bariz farkediliyor mu ? (Gerçi yarın kısmet olursa Gemlik'te buluştuğumuzda deneriz ama)

;D

Sport Sharp bariz farkediliyor. Test ettim. Işıklarda bir arkadaş ile ufak da olsa kalkış denemesi yaptık. Ben diğer ışığa geldiğimde o yolun yarısındaydı. Bunu yazmak bile büyük bir zevk 8)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Alpaslan    0
Alpaslan

Aynen öyle. Normal konumda bile yeterince atik olan Forester, S# moduna geçince tutulamaz hale geliyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
adr    23
adr

Zafer bey @

Kalkış denemesi yaptığınız diger arac marka model please  :)

Alparslan abi @

Yarın buluşunca (işlerimi akşama kadar yetiştirebilirsem)

güzel birkaç fotograf ve video bile ekleriz belki.

Rakipleri ile karşılaştırma videosu

http://youtu.be/xWNXQ99ZbOI

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
AFFo    8
AFFo

Kalkış denemesi yaptığınız diger arac marka model please  :)

Bmw 320d sanırım, birde Ford Mondeo var, ışıklarda yapayalnız ardımda bıraktığım 8)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
AFFo    8
AFFo

Geçen haftasonu çektiğim bir resim, paylaşayım istedim. Sizin resime biraz benziyor.  8)

uq38s.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
devil25    2
devil25

Resmi görünce tutamadım kendimi paylaşayım dedim :)

İlker abi Beğenmenize sevindim, Bu resim Forester'ın dergi reklamlarından alıntı ve çok başarılı bir kompozisyon. Ayrıca bu adresteki anketten Subaruya oy verebilirsiniz.

http://www.oddgladyator.com/web_2837-2_1/votes.aspx

Aslında bu anketle ilgili bir başlık açılması uygun olur mu bilmiyorum.

Zafer abi sizin resimde çok güzelmiş.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



×