Jump to content
engin67

Yeni Outback Dizel Otomatik Satışa Sunulmuş

Recommended Posts

engin67    4
engin67

Dizel Otomatik Subaru Outback Türkiye'de Makyajlı Subaru Outback’te yeni 2.0 Dizel Boxer Motor ve Otomatik Lineartronic şanzıman kombinasyonu  [img alt=Dizel Otomatik Subaru Outback Türkiye'de]http://www.turkiyef1.com/site_media/images/news/innews/subaru-outback-3.jpg Subaru’nun şehir hayatı ve arazi yaşamını harmanlayan efsanevi modeli Outback’in yeni makyajlı versiyonu, dizel otomatik kombinasyonu ile Türkiye’de satışa sunuldu. 2.0 litrelik 150 HP gücündeki Boxer Dizel motorlu ve 6 ileri lineartronic şanzımanlı Outback, 6.3 litrelik oldukça iddialı bir ortalama yakıt tüketimi değerine sahip. Outback 2.0l 150 HP Premium Dizel, Mayıs ayında 129 bin 949 TL’lik fiyatı ile Subaru bayilerinde satışa sunuluyor.

SUV Crossover segmentinin öncüsü olan efsanevi Outback, üstün yol tutuşu ve sürüş konforu özellikleriyle yıllardır segmentinde referans gösterilen model olarak yer alıyor. Yeni Outback’in ön görünümünde bazı farklılıklar göze çarpıyor. Yeni model, daha şık bir ön ızgara tasarımı, daha büyük sis farları, yeni ön farlar ve yeniden tasarlanmış bir ön tampona sahip. Yeni Outback’teki en önemli yenilik ise hiç kuşkusuz 6 ileri lineartronic şanzımanı ile artık Boxer Dizel motor seçeneğinde otomatik vitesli bir alternatife kavuşuyor olması. Aracın içinde de kalite algısını artıracak yeni malzemeler kullanılmış.

Üstün motor performansı ve çevreye duyarlı dizel otomatik Outback

Dizel Outback artık, Subaru vazgeçilmezi olan simetrik dört tekerlekten çekişli AWD teknolojisi ile birlikte uyum içerisinde çalışan 2.0 litrelik turbo dizel Boxer motor’a sahip oldu. 3600 devir/dak.’da 150 hp güç üreten Outback, Karşılıklı – Yatay yerleştirilmiş 4 silindirli 2.0 litre turbo dizel motoru sayesinde, düşük devirlerden itibaren tork üretme özelliği ile kolay kullanım ve zarif bir hızlanma hissi veriyor. 350 Nm’lik torkunu 1600-2400 dd aralığında sunan Outback, bu sayede düşük devirlerde sağladığı maksimum güç ile rahatça yol alabiliyor. Subaru Outback’te yüksek sürüş performansı ve güvenlik seviyesini yükselten Araç Dinamikleri Kontrolü (VDC) de standart olarak bulunuyor. 166 g/kg’lık düşük karbondioksit salınım değeri dizel motorlu Outback’in çevreye duyarlılığının bir göstergesi. 6 ileri lineartronic şanzımanla uyumlu çalışan Boxer Dizel Motor, tüm arazi şartlarında kolayca ilerleyen Outback’te 6.3 litrelik ortalama yakıt tüketimi değeri sunuyor.

Geniş hacme ve yüksek işlevselliğe sahip dış tasarım

Subaru Outback, özgün tasarımı ve son derece lüks kabin özellikleri ile ayrıcalıklı bir duruş sergilerken, kaslı gövde yapısı, geniş ön ızgara ve far grubunun araca iddialı ve sportif bir görünüme sahip. Tasarımda ise sportifliğe, AWD teknolojisinin stabilite özelliklerine, SUV gücüne, geniş hacme ve yüksek işlevselliğe önem veriliyor.

Subaru’ya özgü güvenlik sistemi

Tüm modellerde kullanılan halka şekilli güçlendirme çerçevesi, tüm yönlerden gelebilecek darbelere karşı koruma sağlıyor. Ayrıca, yeni benimsenen kızak tipi bağlantı sistemi, önden çarpışmalardaki koruma alanlarını genişletir ve yolcu korumasına ek katkı sağlıyor.

Gövde tasarımında, pek çok ülkede gerçekleştirilen çarpışma testlerinde büyük bir üne kavuşmuş olan halka şekilli güçlendirme çerçevesi temel alınıyor. Tüm yönlerden gelen darbelere karşı koruma sağlayan bu yapıda, aracın içindeki tüm yolcular, sütunları halka şeklinde sarıp ön/arka kapı arasındaki açıklıkları güçlendiren halka şekilli iskelet tarafından korunuyor. Güvenli gövde yapısı düşüncesi temel alınan yeni Outback'de, çarpışma sırasında enerji emiliminin dengeli bir şekilde yapılabilmesi amacıyla gövdenin tüm kısımlarının sağlamlığı ve dayanıklılığı arasında bir denge kuruluyor.

Fiyatta da avantajlı

Üstün motor performansı ve çevreye duyarlı yeni dizel Outback fiyatta da oldukça avantajlı bir seviye yakalıyor. Dizel otomatik Outback, 2.5 litrelik benzinli otomatik versiyonu ile 2 litre dizel manüel şanzımanlı versiyonun ortasına, 129 bin 949 TL’lik oldukça avantajlı bir fiyat seviyesiyle yerleşiyor.

Outback AWD 2.5 R Lineartronic 159 bin TL

Outback AWD 2.0 Dizel Lineartronic Premium 129 bin 949 TL

Outback AWD 2.0 Dizel MT 119 bin TL

Outback 2.0L 150 PS Premium Dizel Donanım Özellikleri

• 17” Alüminyum jantlar

• Sun roof

• Xenon ön farlar

• Tavan rayları

• Ön sis farları

• LED’li otomatik katlanır yan aynalar

• Deri döşeme

• Çift bölgeli Otomatik AC

• Direksiyondan vites kont

• Isıtmalı ön koltuklar

• Cruise control

• Geri görüş kamerası

• Bluetooth,USB

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSBurak    519
RSBurak

10 bin lira fiyat farkı biraz fazla değilmi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
engin67    4
engin67

10 bin lira fiyat farkı biraz fazla değilmi ?

bence normal

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mtutun   
Guest mtutun

Bence değil! Hadi bakalım, ne olacak şimdi? Biber gazı mı sıkacaksın? Mod'sun diye sen de diktatör olma başımıza???? Bak vallahi toplarım Subaru'cuları, gelir gece gündüz yatarız evinin önünde, işe bile gidemezsin...

bence normal

Share this post


Link to post
Share on other sites
engin67    4
engin67

Bence değil! Hadi bakalım, ne olacak şimdi? Biber gazı mı sıkacaksın? Mod'sun diye sen de diktatör olma başımıza???? Bak vallahi toplarım Subaru'cuları, gelir gece gündüz yatarız evinin önünde, işe bile gidemezsin...

Abi vallahi yaşadığın siteye gelir bulurum Mazda'nın motoruna biberi sıkarsam görürsün ,Yengenin Forester ına dokunmam,toma ile yıkarım valla

Share this post


Link to post
Share on other sites
engin67    4
engin67

3.0 ı varken benim için çok cazip gelmiyor :nea:  Benzini 1 TL yapsalar alsak bi 3.0 motor,versek kutsalı versek kutsalı olmamı

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yılmazhan Yılmaz    46
Yılmazhan Yılmaz

#direnoutback

:D

:):):)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yılmazhan Yılmaz    46
Yılmazhan Yılmaz

10 kağıt şanzıman farkı için bence biraz fazla olmuş, meselenin maliyetle ilgisi olduğunu düşünmem tamamen pazarlama hikayesi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mtutun   
Guest mtutun

Bak Engin, sosyal Medya'da hakkında bir dedikodu başlatırım, milyon takipçisi olur. Melih bile alıp retweet eder. Mazda'ya bir şey yapamazsın çünkü onun da gerçek mi dedikodu mu olduğunu bu kadar dezenformasyon arasında ben bile şaşırdım...

Öyle bana biber felan da bir şey olmaz, ben Malatyalı'yım, Adana yarısı sayılır!

Gaz kısmı ise bana gaz sadece, ben Outback'in ve turbo Forester'ın gazına 5 yıl aynı anda katlanmış ve yıkılmamışım. Beni birkaç yüz kapsül gazla mı yıkacaksınız????

#direnmazdaclubtr

Abi vallahi yaşadığın siteye gelir bulurum Mazda'nın motoruna biberi sıkarsam görürsün ,Yengenin Forester ına dokunmam,toma ile yıkarım valla

Share this post


Link to post
Share on other sites
engin67    4
engin67

Şaka bi yana şu arabayı bi denesende yorumlarını yazsan çok güzel olurdu Mustafa abi,Erce de şu an konuya bakıyor o da merak ediyordur eminim :) 

Hatta biizzat kullanıcı olarak onun da deneyip yorumlarını almayıda isteriz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mtutun   
Guest mtutun

Biliyorsun ben performanslı araçlarda CVT sevmiyorum. Her zaman söyledim, bizim daha önce sahibi olduğumuz (eşimin) Honda HR-V ve Jazz CVT şanzımana sahipti. Detaylı test ettiğimiz XV de öyle. Ve ben bu 3 araçta da CVT şanzımanı çok uygun gördüm ve beğendim. Çünkü bu araçlar ekonomi ve konfor araçları, mütevazi motorlara sahipler.

Ancak aynı CVT'yi uzun uzun arkadaşımın 2010 Legacy aracında test etmiş ve beğenmemiştim. Geçenlerde de 2013 Forester 2.0 atmosferik Premium CVT testi yaptım ve yine beğenmedim. Yanımdaki Subaru bayisinden arkadaş ön yergılı olduğumu düşünüyordu, boş yolda ona bazı şeyler gösterdim ve ne diyorsun dedim? Haklısınız dedi... CVT şanzımanın en büyük negatiflikleri motorun üst devirlerini kullanmak istediğinizde verimlilik ve sportif etki çok düşüyor. Ayrıca D pozisyonunda kullanım çok keyifsiz. Vites geçiş hissi yok. Gaz verince önce motor devri hızdan bağımsız yükseliyor, sonra araç hızı devre uyum sağlamaya çalışıyor. Bu durum da direklik, netlik ve sportiflik hissini yok ediyor. Manuel opsiyonu bu durumu bayağı düzeltiyor ama yine de aynı değil. Üstelik dürüst konuşalım, kaç defa manuele alıp, kullanıyoruz?

Ancak düşük devir torku yüksek olan dizel Outback (350 nm) ve turbo Forester (350 nm) için görüşlerimi sonraya saklıyorum. Düşük devir torkunun bu kadar yüksek olması sürüş keyfinde bir değişiklik yapar mı? Görmem lazım...

Şaka bi yana şu arabayı bi denesende yorumlarını yazsan çok güzel olurdu Mustafa abi,Erce de şu an konuya bakıyor o da merak ediyordur eminim :) 

Hatta biizzat kullanıcı olarak onun da deneyip yorumlarını almayıda isteriz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Orion    4
Orion

Ercenin canına ot tıkadılar bu aralar..Nefes alamıyor  :) :)

Gidip görmeye fırsatım olmadı bırak kullanmayı. Bu arada son yurt dışı çıkışımda japonyayı ziyaret ettim, enterasan şekilde burda yada avrupada satılan modeller neredeyse hiç yok. Sadece birkaç outback gördüm..Toyota Corolla, mazda 6 filan eser yok. Genel olarak daihatsu Materia gibi köşeli ufak arab kullanıyorlar, Zen felsefesi herhalde??

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSBurak    519
RSBurak

Japonyayı çok merak ediyorum Erce abi gidip yaşanacak yermi :D babam pek beğenmedi ama ben yine güzel hayaller kurmaya devam ediyorum :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mtutun   
Guest mtutun

Adamlar tutumlu insanlar. Bize pahalı otomobilleri satıp kazandıkları para ile uygun fiyatlı otomobile binip, para biriktiriyorlar! Bir japon atasözü der ki; Az harca, zengin öl!

Ercenin canına ot tıkadılar bu aralar..Nefes alamıyor  :) :)

Gidip görmeye fırsatım olmadı bırak kullanmayı. Bu arada son yurt dışı çıkışımda japonyayı ziyaret ettim, enterasan şekilde burda yada avrupada satılan modeller neredeyse hiç yok. Sadece birkaç outback gördüm..Toyota Corolla, mazda 6 filan eser yok. Genel olarak daihatsu Materia gibi köşeli ufak arab kullanıyorlar, Zen felsefesi herhalde??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Orion    4
Orion

Japonyayı çok merak ediyorum Erce abi gidip yaşanacak yermi :D babam pek beğenmedi ama ben yine güzel hayaller kurmaya devam ediyorum :)

Dünyanın neresinde yaşarsan yaşa her daim yabancı olacakcaksın, bunu göz önünde bulundur. Kısa süreli yaşamak ,okumak için iyi bir yer olabilir ancak uzun süreçte kültürel farklılıklar bir süre sonra seni zorlayabilir. Birkere direksiyon sağda  :D :D Bana sorarsan dünyada birçok ülke gezmiş biri olarak yeni zellanda ve avustralyanın güneyini tavsiye ederim..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Orion    4
Orion

Adamlar tutumlu insanlar. Bize pahalı otomobilleri satıp kazandıkları para ile uygun fiyatlı otomobile binip, para biriktiriyorlar! Bir japon atasözü der ki; Az harca, zengin öl!

Abi adamlar öylebir tren ağı kurmuşlarki arabaya ihtiyaç kalmamış.. Japonyanın bir noktasından diğer noktasına bırak ulaşım imkanını , ulaşımda hızlı ve ucuz diye opsiyon sunabiliyorlar. Tamam çok mota mot yaşıyorlar fakat düzgün insanlar...Yalan dolan yok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
r@lph    9
r@lph

çoook abartılı fiyatlar değil mi ya! bunda vergilerin payıda çok büyük gerçi ama ne bileyim, o kadar para verince 65 Mustang'e binerim diyorum galiba.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mtutun   
Guest mtutun

Zaten adamların raylı sistemlerdeki tecrübesi yüzünden senin araç rayda gider gibi süzülüyor ya... Düşünsene ya gemi yapım tecrübelerini yansıtsalardı senin araca ve virajlarda şehir hatları gibi yata yata gitseydin?

Bak bunu yazdım da aklıma ne geldi? Siz uzun yol kaptanları drifting'de acayip iyisinizdir herhalde?

Abi adamlar öylebir tren ağı kurmuşlarki arabaya ihtiyaç kalmamış.. Japonyanın bir noktasından diğer noktasına bırak ulaşım imkanını , ulaşımda hızlı ve ucuz diye opsiyon sunabiliyorlar. Tamam çok mota mot yaşıyorlar fakat düzgün insanlar...Yalan dolan yok.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mtutun   
Guest mtutun

Yine dayanamamışsın, yapmışsın istediğini... Senin aracın altından BRZ geçebilene kadar yolu var!

65 mustang konusunda bir bilgin olmadığını düşünüyorum.

olsa eminim ki böyle yazmazdın :D

araçların fiyatları kendi segmentindeki araçlara göre gayet uygun aslında.

ford c max ın bile 70-80 bin tl olduğu dönemde bunlar iyi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Orion    4
Orion

İskele alabanda yapıp, Tam yola geçtinmi olduğun yerde dönersin... Hele bide tam yüklü ise tadından yenmez  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
RSBurak    519
RSBurak

Dünyanın neresinde yaşarsan yaşa her daim yabancı olacakcaksın, bunu göz önünde bulundur. Kısa süreli yaşamak ,okumak için iyi bir yer olabilir ancak uzun süreçte kültürel farklılıklar bir süre sonra seni zorlayabilir. Birkere direksiyon sağda  :D :D Bana sorarsan dünyada birçok ülke gezmiş biri olarak yeni zellanda ve avustralyanın güneyini tavsiye ederim..

7 ay bosnada yaşadım burayı deli gibi özledim şimdi neyini özlemişim filan desemde kendi toprağın özleniyor :) o zaman oraya gezmeye filan gidelim forumca :D

Share this post


Link to post
Share on other sites



×