Jump to content
Murat şahin

STI modifiyesi

Tavsiye Edilen Mesajlar

Murat şahin    4
Murat şahin

2004 wrx sti 286hp lık aracımı %10 yada max%20 gucunu artirmak istiyorum ama bunu stok aracımı bozmadan yapmak istiyorum en fazla 350hpliķ bi güc istiyorum bunun icin araştırma yapıyorum ama bir formul bulamadım modifiye konusunda bilgili uygulamış arkadaslar yardımcı olursanız sevinirim?

IMG_20190321_104930_434.jpg

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Murat şahin    4
Murat şahin

Hayır denemedım suan araştırma yapıyorum önce bilen arkadaslardan uygulama yapan ve bunun faydasını görmüş arkadaslardan bilgi alıp oyle uygulamaya girecem.yaptım oldu mantigi bana ters geliyor.dogru bilgilerle yapılan modifiyeler hüsrana ugratmaz.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Erçay    2.047
Erçay

Yazılım ile belli oranda güç alırsınız, en masrafsız yolu budur. Forged motora girmeden yapacağınız işlemler ise mevcut sistemdeki parçaları daha büyükleri ile değiştirmektir. Daha büyük benzin enjektörü, daha büyük intercooler, daha büyük benzin pompası, daha büyük radyatör, katların boşaltılması vs vs 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Murat şahin    4
Murat şahin

Verdigin bilgiler icin cok tesekkur edrim.Masraf konusunda sıkıntı yok bunu hemen yapayım diye bir sorunum yok yazilim olayi ne kadar guvenilir bizim araclarda sonucta bin tane mühendisin hesaplarını bozuyoruz guc alıyoruz. Benim arac jdm oldugu icin öncelikle 180limitini kirmak ve yazilim bir elektironik boost controler uygulamak ama yazılımda şüpeye düşüyorum

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Erçay    2.047
Erçay

iki harita oluşturup biri günlük (mevcut hali) diğeri de kopmalık (istenilen hali) şeklinde kullanılabilir :D Şimdi mühendis aklından üstün aklımız elbete yok ama motorun üretebileceği gücü emisyon değerleri gözetilirek kısıldığı da unutulmamalı. zaten mevcut sistemdeki parçaları daha büyükleri ile değişince de halihazırdaki düzen bozuluyor ve daha güçlü bir düzen oluşturulması gerekiyor. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Murat şahin    4
Murat şahin

Cok tesekkurederim sadece yazilimda benim istedigim gucu verecektir mevcut düzeni bozmadan kat iptalinide duz boru kat bozmadan oraya uymlu sekilde istedigimde katı yerine montaj yapabilmeliyim.yazilim olayinda araca ekstra bi parcami takiliyor iki harita arasinda gecisler icin?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Erçay    2.047
Erçay

Evet, haritalar arasında geçiş yapman için ama yazılım yapan yer takmaz onu, önce temin edip öyle gitmeniz lazım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Murat şahin    4
Murat şahin

Parcanın adı nedir ve nerden yada hangi firmanın parcası bunun icin uygundur bu konuda bilgi sahibi degilim

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
AhmetKadir    47
AhmetKadir

Merhabalar, oncelikle araciniz hangisi merak ettim. 286lik versiyonu ilk defa duyuyorum. Jdm dediginiz icin merak ettigim husus spec c mi? Onemli olan turbo ne var arac uzerinde. Mevcut motor saglikli ise 450hp lere kadar dayanabiliyor. Bir de hangi ildesiniz? Aracinizin kaput içi fotografini da atarsanız daha sonuca yonelik yorumlar yoabiliriz

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Murat şahin    4
Murat şahin
yanıtlandı (düzenlendi)

Kmh 180 gösterge japonyanın kendi ic piyasisi icin yaptiklari jdm oluyor diye biliyorum avrupa modelleri 260kmh gosterge ve 265hp.motor resmini yükledim arac tamamen orjinal oynanmamis wrx sti 2004 versiyon 8 yada limited edition.spec c farkı nedir bilmiyor arastirdim ama bi sonuca varamadim ama aracin spec c degil 

20180415_210323.jpg

Gostergenin resmi

20190418_083900.jpg

Murat şahin tarafından düzenlendi
Bilgi duzenleme

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
AhmetKadir    47
AhmetKadir

Vf35 ise turbo degisimi de gerekebilir

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Murat şahin    4
Murat şahin

Vf 35 oldugunu nasil anlarim bi ara bakarim turbo ustundeki yazilara

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



×