Jump to content
ÖmerK

Subaru justy alıyoruz

Tavsiye Edilen Mesajlar

ÖmerK    0
ÖmerK

Arkadaşlar merhaba, farklı marka model bir aracım var ve aracımı satma arefesindeyim.Subaru justy düşünüyorum fakat sahibinden de fazlaca ilan yok yaklaşık 12.000 tl ye yakın bir bütçe ayırabileceğim sizce bu bütçeyle gerçekten temiz bir justy alınırmı ve almak mantıklı olurmu?

Yedek parça konusunda özellikle mekanikten ziyade kaporta aksamı yada far stop sinyal vs. gurubu bulunur mu? Bu gün bir justy toplayayım dersem sorun yaşarmıyım tavsiye edermisiniz?

Ayrıca 4wd olması makbul tabi fakat neredeyse çok az var.Fwd alınsa 4wd ye çevirmek maliyetlimi olur gerekli parçalar çıkma olarak bulunabilirmi?

Justy hakkundaki yorumlarınızı sabırsızlıkla bekliyorum, buradan alacağım bilgiler doğrultusunda ya bir justy sahibi olacağım yada başka marka model araçlara yoğunlaşacağım bana yol gösterirseniz gerçekten çok sevinirim..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
foresterist    18
foresterist
yanıtlandı (düzenlendi)

Ben tavsiye etmem. Böyle bir araç için ayırdığınız nakit 30 bin liranız varsa siz bilirsiniz derim, fakat bütçeniz buna yeterli değil. Tabi elinde justy olup size satıp kurtulmak isteyenler tavsiye edecektir hem de hararetle.

Türkiye şartlarında subaru almak güzelini bulmak filan zor, satmak çok zor, hele ki üretimi bitmiş bir modeli alırsanız başınız dertten kurtulmaz bilesiniz.

Zaten bu işe ayırdığınız 30 bin liranız olsa siz de justy düşünmezdiniz bence.

foresterist tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ÖmerK    0
ÖmerK

Şu anda kullanmakta olduğum araç opel senatör yeni bir iş kurma arefesindeyim nasipse daha az yakıtlı bir araca ihtiyacım var.Aslında dizel bir şey almam lazım fakat eski dizellerin teknolojiside çok eski ve çok sesli.Biraz daha yeni bir şeyler alayım desem 20 bin tl nin altında doğru düzgün bir şey yok.Justy en azından hem az yakar hemde sorunsuzdur diye düşünüyordum sempatikliğide ayrı bir unsur tabi..

 

Ama özellikle yedek parça sorunu varsa bu benim için çok büyük sorun olur neticede farı sinyali kırılırsa yenisini alıp takmak icap eder.Aslında toplama niyetinde değilim ancak bir sorun yaşadığımda parçasını alıp değiştirmek isterim.Şu anda kullanmakta olduğum araçtan biliyorum yedek parça noksanlığı cidden can sıkıcı bir durum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
foresterist    18
foresterist

Parça bulmanız çok zor, 4wd olursa hele hiç de az yakmaz. Piyasa araçlarından araştırmanızı tavsiye ederim.

Bununla ilgili youtube da bütçeye göre hangi araba videoları bile var.

Başka markalara bakın yoksa pişman olursunuz. Justy nin türkiyedeki durumu 2. araç olarak alınıp hafta sonları eğlencesine dağa bayıra çamura vurup hafta içi sanayiye ustaya bırakmanız gereken bir araç olmasıdır. yoğun kullanımı kaldırabilecek yaşta bir justy zaten yok.

Astarı yüzünden pahalıdır haberiniz olsun.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ÖmerK    0
ÖmerK

Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim bir kaç yerde de benzer yorumları okudum.Sanırım düşündüğüm bildiğim gibi değilmiş justyler hayal kırıklığı oldu biraz :) sağlık olsun aklımda farklı marka/model bir seçenek daha var birazda o tarafa yöneleyim onu araştırayım o zaman.

 

Tekrardan teşekkür ederim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



×