Jump to content
serdarsalci

SUBARU Bayraktar Otomotiv Çekmeköy Servisinin Yaşattığı Mağduriyet

Tavsiye Edilen Mesajlar

serdarsalci    21
serdarsalci

 

Merhaba

BAYRAKTAR OTOMOTİV ÇEKMEKÖY'in  yaşattığı mağduriyeti paylaşmak isterim;

Kısa özet :

Servisten çıkan aracımın CD çalarının bozulmuş olması ve göğüs kaplamasında 2cm çapında parça kopması ve hasarlar şikayetim ile araç geri çağrıldı ve CD çalar arızasının kendilerinden olmadığını iddaa ettiler ama müşteri memnuniyeti için tamir ettireceklerini, diğer taraftan göğüs hasarındaki hatalarını kabul ettiklerini ama göğüsün tamir edilemeyeceğini ve servisten tedarik edilemediği bilgisine istinaden değişmesinin de mümkün olmadığı (ki edilememesi söz konusu değil), zaten CD çaların maliyetine katlanıldığı belirtilerek araç, göğüs kısmı hasarlı şekilde geri teslim edildi. Tarafıma CD çaların tamir bedeli yada şartlı olarak yapıldığı belirtilmemesine rağmen bunun bahane edilerek göğüsdeki hasarın tamir edilememesinin CD çaların tamirinin müşteri memnuniyeti ile alakasının olmadığı da anlaşılmış oldu. asıl gözle görünen hasarın öylece bırakılarak konuyu bu şekilde sonuçlandırmaya karar vermişler. Kendilerine hakkımı farklı platformlarda arayacağımı belirterek ayrıldım ve gerekli hukuki işlemleri başlattım.  

Geniş özet:

Subarunun global geri çağırmaları kapsamında 2007 Subaru legacy aracımın hava yastıklarının geriye dönük garanti kapsamında değişim olması için Subaru Türkiye merkez ile yazıştım ve adresime en yakın olarak Bayraktar Çekmeköye gidebileceğim bildirildi. Arayıp görüştüm ve parça sipariş edilebilmesi için araçla gelmem söylendi ve giderek parça siparişi geçildi. Parça geldiğinde aradıklarında gidip aracımı bıraktım ve tekrar geri aranınca aracımı almaya gittim. Aracımı alıp ayrıldıktan sonra CD değiştiricinin takılmış olarak arızalı olduğunu ve göğüs kaplamasının torpido üstü kısmında 2cm çapında bir parçanın kopuk olduğunu ve havalandırma ızgarası kenarlarında da hasarlar olduğunu gördüm ve kendilerine web site iletişim formundan neden bu şekilde bir şeyin bildirilmeden ve kontrol edilmeden teslim edildiği de dahil durumu yazdım. Servis tarafından Geri arandım ve özür dilenerek düzeltileceği belirtilip araç kendilerince gelinip teslim alındı. İkame bir araç da tahsis edildiğini ama müsait olamadığından 1 gün sonra gelip alabileceğimi belirttiler ve araç gidilerek alındı. Sonrasında müşteri ilişkileri yetkilisi telefonla arayarak göğüs hasarının 2cmlik kısmının taraflarınca olduğunun tespit edildiğini, bunu kabul ettiklerini ve bunun için üzgün olduklarını ve telafisi için araştırdıklarını, cd çaların ise kendilerinden kaynaklanmış olmadığını düşündüklerini ama müşteri memnuniyeti için onu da düzelteceklerini belirtti. CD çalar tamiri için geçen süre içinde arandım ve göğüs hasarının tamirinin mümkün olmadığı, kaplama değişimi de tavsiye etmedikleri için bu konuda birşey yapamayacaklarını belirttiler. Ben de bunun kabul edilemeyeceğini ve görsel olarak çok kötü bir durum olduğu için asıl önemli sorunun zaten bu olduğunu, tekrar araştırmalarını belirttim. Bu arada dışarıda konuyu araştırdım ve değişiminin mümkün olduğunu öğrendim. Daha sonra müşteri ilişkilerine telefonlarından ulaşamadığım için bu durumu web sitesinden kendilerine tekrar yazdım ve göğüs kısmının tamiri mümkün değilse plastik aksamıyla birlikte değiştirilmesini istedim. Kendileri geri aradıklarında yazımın kendilerine ulaşmadığını öğrendim ve talebimi sözlü olarak ilettim ve değerlendireceklerini belirttiler. CD çalar tamiri bittikten sonra geri arandım ve aracı alabileceğim söylendi. Göğüs kısmı için gelince konuyu görüşürüz denildi. Aracı almaya gittiğimde göğüs tamiri yada değişiminin mümkün olmadığını hatta böyle bir parçanın sistemde olmadığını belirttiler ve zaten buna karşılık cd çaların yüksek maliyetine katlandıklarını belirterek aracı bu şekilde teslim ettiler. Kendilerine göğüs değişimin mümkün olduğunu belirtmeme rağmen bu araçlarda böyle bir değişimin olamayacağının bilgisinin geldiğini belirttiler. Bu işlemin yüksek maliyetli olması dolayısıyla yapılmasının mümkün olmadığını belirttiler. Dolayısıyla CD çaların tamirinin şartlı olarak yapılacağının tarafıma bildirilmemesi ve asıl gözle görünen hasarın öylece bırakılarak konuyu bu şekilde sonuçlandırmaya karar vermişler. Kendilerine hakkımı farklı platformlarda arayacağımı belirterek ayrıldım ve gerekli hukuki işlemleri başlattım. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Tonyukuk    63
Tonyukuk

Geçmiş olsun.

Maalesef servis olayını hiçbir markada doğru düzgün yapan olamadı şu güzel ülkemde ve de hep yanlarına kar kalıyor.

Umarım hukuki yönden kısa süre içerisinde hakkınızı alırsınız.

Bu arada hava yastığının değişip değişmemesi gerektiğini nereden bileceğiz?

 

Tonyukuk tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
nitro37    0
nitro37

Geçmiş olsun. Göğüsteki hasarın resmini atabilirmisin.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Erman    8
Erman

Yetkili servislerin hepsi bi alem , banada periyodik bakımda 18 tl+kdv WD-40 parası yazmıslar, ne yaptınız 1 şişeyi nereye döktünüz :)) 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
ceyhunugur    72
ceyhunugur

Airbag fisekleri degisiyor garanti kapsaminda airbagler degismiyor lakin oda ariza lambasi yanarsa zaten bu islemin en zor kismi iscilik olayi torpidoyu sokmek cok mesakatli bir is hata yapilmissa illaki cozum bulurlar

hukuki yola da basvursaniz cok uzun bir surec ve haksiz cikma ihtimaliniz olabilir 

Dertsiz basiniza dert almissiniz

 

Iyilikle halledin bence inatlasma olursa cok farkli sonuclar cikabilir

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
murat1903    404
murat1903

geçmiş olsun söz konusu bayraktar olunca nedense hiç şaşırmadım. bende aracımı çekmeköyden almıştım pek ısınamamıştım zaten oradakilere. benim anlamadığım sizin CD çalarınız aracı teslim etmeden önce çalışıyorduda nasıl aldıktan sonra çalışmadığında sorun onlardan kaynaklı olmuyor? ayrıca madem sorun onlarda değil CD çalırın tamir edilip edilmemesi insiyatifi müşteridedir müşteri siterse sen parasını istersin kendi kafana göre nasıl buna karar veriyorsun ? ayrı bir soruda CD çaların yüksek maaliyeti demek ne demek ?? hangi yüksek maaliyet ?? sıfır CD çalarmı taktılar ?? sıfırı ne kadarki CD çaların resmen yerse yapmışlar bence davanın arkasını bırakmayın ...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
serdarsalci    21
serdarsalci
14 saat önce, Tonyukuk :

Geçmiş olsun.

Maalesef servis olayını hiçbir markada doğru düzgün yapan olamadı şu güzel ülkemde ve de hep yanlarına kar kalıyor.

Umarım hukuki yönden kısa süre içerisinde hakkınızı alırsınız.

Bu arada hava yastığının değişip değişmemesi gerektiğini nereden bileceğiz?

 

teşekkürler, aracınızın VIN-şasi nosundan türkiye merkeze yazarak sorduruyorsunuz..

tabi aracı bayiye götürmeden önce taahhüt almanızda fayda var :)

2 saat önce, ceyhunugur :

Airbag fisekleri degisiyor garanti kapsaminda airbagler degismiyor lakin oda ariza lambasi yanarsa zaten bu islemin en zor kismi iscilik olayi torpidoyu sokmek cok mesakatli bir is hata yapilmissa illaki cozum bulurlar

hukuki yola da basvursaniz cok uzun bir surec ve haksiz cikma ihtimaliniz olabilir 

Dertsiz basiniza dert almissiniz

 

Iyilikle halledin bence inatlasma olursa cok farkli sonuclar cikabilir

detayını bilemem, benim değil onların işi. kolay iş yok.

derdi ben mi yoksa bile bile ve isteyerek onlar mı aldı göreceğiz. :) 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
serdarsalci    21
serdarsalci
13 saat önce, nitro37 :

Geçmiş olsun. Göğüsteki hasarın resmini atabilirmisin.

dosya boyutu sınırlı olduğundan resim çözünürlüğü kötü olabilir. bazı diğer küçük hasarları ihmal ettiğim haldedir.

öncesi-sonrası-.jpg

serdarsalci tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
nitro37    0
nitro37

Tüketici hakem heyetine başvurun. Bu hasarlarin kullanım şeklinden oluşması imkansız. Zaten kabulde etmişler hatalarını. Olmadı aracınız daki hasarlar için değer kaybı parası da isteyin.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
serdarsalci    21
serdarsalci
9 saat önce, nitro37 :

Tüketici hakem heyetine başvurun. Bu hasarlarin kullanım şeklinden oluşması imkansız. Zaten kabulde etmişler hatalarını. Olmadı aracınız daki hasarlar için değer kaybı parası da isteyin.

her ikisini de yaptım. ihbar süresini bekliyorum .. maalesef bunu göze almış olmalarını görmek daha üzücü.. subaru ve otomotiv hizmet sektörü için kara bir leke..

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
nitro37    0
nitro37
15 dakika önce, serdarsalci :

her ikisini de yaptım. ihbar süresini bekliyorum .. maalesef bunu göze almış olmalarını görmek daha üzücü.. subaru ve otomotiv hizmet sektörü için kara bir leke..

Evet durum malesef böyle.  Ama umarım bayraktar Peugeot ve Citroën için gösterdigi ilgi alakayı yakın zamanda subaru içinde gösterir.  

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Salim    108
Salim
2 saat önce, nitro37 :

Evet durum malesef böyle.  Ama umarım bayraktar Peugeot ve Citroën için gösterdigi ilgi alakayı yakın zamanda subaru içinde gösterir.  

Zamanında mazda da aynı durumdaydı. Mazda el atınca biraz duzeldi. Subarunun da direk el koyması lazım yıllardır söyledígimizde bu fakat subaru da rahatsız degil bu durumdan ki ayni hamam aynı tas. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
emre-sti    565
emre-sti

Belki teyibin soketini takmayı unuttular. 

Komple torpido getirmek uzun ve pahalı bir işlem olacağı için getirmek istemeyebilirler. 

Zamanında 1 ay amortisör beklemiştim. 

 

Amortisör beklenirken bayraktar mail atmıştım daha 9 yaşındaki bir aracın amortisöru elinizde olmaması çok kötü,  insanlar subaru dan parça korkusu nedeniyle uzak duruyor biraz daha stoku çalışmalısınız diye. 

Bayraktar ankara şubeyi aramış.ankara şube de bana tavir almıştı sen bizi şikayet ettik diye.  Ben ankara şubeyi değil bayraktar o bayraktar şikayet dilek temennisinde bulunuyorum lafı nasıl anladılar enteresan.  Sonra durumu bayraktar tekrar mail attım. Beni aradılar yok siparişinizi uçak kargo ile geçtik Japonya dan 10nhunde geldi 20 gün gümrükte çıktı anca teslim aldık diye.  Bende durumu tekrar anlattık. Markayı seviyoruz bunları sanal ortamda bir yerlerde paylaşmıyorum sadece bu konuda hassas olursanız insanların subaru tercihi artar korkuları silinir dediğimde istediğiniz yere yazabilirsiniz gibi bir cevap aldık. Doğuş oto yu geçti bunlar 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Bmk    19
Bmk
9 saat önce, emre-sti :

Bayraktar ankara şubeyi aramış.ankara şube de bana tavir almıştı sen bizi şikayet ettik diye.  Ben ankara şubeyi değil bayraktar o bayraktar şikayet dilek temennisinde bulunuyorum lafı nasıl anladılar enteresan.  Sonra durumu bayraktar tekrar mail attım. Beni aradılar yok siparişinizi uçak kargo ile geçtik Japonya dan 10nhunde geldi 20 gün gümrükte çıktı anca teslim aldık diye.  Bende durumu tekrar anlattık. Markayı seviyoruz bunları sanal ortamda bir yerlerde paylaşmıyorum sadece bu konuda hassas olursanız insanların subaru tercihi artar korkuları silinir dediğimde istediğiniz yere yazabilirsiniz gibi bir cevap aldık. Doğuş oto yu geçti bunlar 

Şirket içindeki müşteri temsilcileri tam olarak nasıl bir prosedürle çalışıyor bilmiyorum ama görünen durum şu şekilde; temsilcinin kalkıp da "istediğiniz yere yazabilirsiniz" demesi densiz bir çalışanın şuursuzca aldığı kişişel tavırdan ibaret. Veya  şubenin müşteriye tavır alması da aynı şekilde. Marka değerinin ve müşteri memnuniyetinin yukarı da tutulması adına çalışanların ciddi bir uyarı alması veya işlerinden olması ile sonuçlansa durum çok daha farklı olurdu.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
SequentiaL    832
SequentiaL
23 saat önce, ceyhunugur :

Airbag fisekleri degisiyor garanti kapsaminda airbagler degismiyor lakin oda ariza lambasi yanarsa zaten bu islemin en zor kismi iscilik olayi torpidoyu sokmek cok mesakatli bir is hata yapilmissa illaki cozum bulurlar

hukuki yola da basvursaniz cok uzun bir surec ve haksiz cikma ihtimaliniz olabilir 

Dertsiz basiniza dert almissiniz

 

Iyilikle halledin bence inatlasma olursa cok farkli sonuclar cikabilir

Selamun aleyküm Ceyhun naber nasılsın?

Arkadaşın haksız çıkma ihtimalinden bahsetmişsin. Senin var mı böyle bir tecrüben? Ya da etrafında yaşanan benzer bir durum? Varsa ayrıntılarıyla paylaşır mısın bizimle? Çünkü bu vakada bir hak varsa; o hak kullanıcıda diye düşünüyorum. Yinede bizi aydınlatırsan memnun oluruz

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Yalçın KAYALAR    2
Yalçın KAYALAR

Geçmiş olsun, umarım mağduriyetiniz giderilmiştir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



×