Jump to content
Guest mtutun

Outback'inizi Kendiniz Yapabilirsiniz.

Recommended Posts

Guest mtutun   
Guest mtutun

Evet Arkadaşlar yanlış okumadınız. Outback almak isteyip de, motor hacminden dolayı MTV ve tüketiminden çekinenler biraz akılcılıkla kendi Outback'lerini yapabilirler. Bildiğiniz gibi Outback aslında bir yükseltilmiş ve çamurluklarına plastik koruyucular eklenmiş bir Legacy Wagon. Aralarında sizin için en önemli fark yerden minimum yükseklik farkı. Outback 20 cm ve Legacy ise 15 cm minimum yerden yüksekliğe sahipler. Aşağıdaki Legacy Wagon Cadde Motor'da satılık olan bir araç. 2006 model ve 89.000 km. MTV e tüketimi Outback'ten daha düşük. İç mekan özellikleri, genişliği, taşıma kapasitesi, konforu, donanımı ile çok benzer, neredeyse aynı. Karda ve arazide de benzer kapasitede AWD sistemine sahip. Ve 33.000-TL!  Ah O 5 santimetre! olmasa...

Aşağıdaki linke bir bakın lütfen!

http://www.subtle-solutions.com/index.php?cPath=21_25_64

post-0-145349133302_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
engin67    4
engin67

Mustafa abi sitedeki ürünlerle 5 cm dahamı yükseliyor legacy doğrumu anlamışım ?

(05-09) Legacy - Gauge Pod (52mm) -  52mm dediği heralde 5.2 cm aracı yükseltiyor böylelikle aradaki 5 cm kapanmış oluyor eğer ben yanlış anlamadıysam.Ürünlerin toplam değeri de 700 $ civarı.

Share this post


Link to post
Share on other sites
burcinhan    4
burcinhan

33 bine Legacy Vagon süpermiş gerçekten..

Share this post


Link to post
Share on other sites
beyazit60    4
beyazit60

Bende 5 cm yükseltip 98 model XV yapmak istiyorum.

İmpreza içinde bir ürün var ama tam olarak neye yaradığını çözemedim.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mtutun   
Guest mtutun

Çeşitli yükseltme opsiyonları var. Ama 5 cm biraz fazla olur bence. Çünkü unutmayın, ne kadar yükseltirseniz, o kadar ağırlık merkezi yükselir ve yol tutuş bozulur. Bu sebeple Legacy Wagon'un yol tutuşu Outback'ten iyidir. Üstelik Outback'in amortisörleri Subaru tarafından yükseltilen kasaya uygun olarak mutlaka modifiye edilmiştir. Legacy amortisörleri ise alçak kasaya uygundur. Bu sebeple Outback kadar yükseltmenizi tavsiye etmem. Legacy'nin lastikleri 215/45/17. Bunları 225/45/17 yaparsanız hem aracınız yaklaşık yarım cm yükselir hem de lastikler daha yanaklı hale gelir arazi için. Eğer araziye çok çıkacaksanız 16 jantla birlikte daha yanaklı lastiklere de geçilebilir. Ayrıca amortisörler de subtle solutions'dan getirilecek spacer'larla 1-2 cm yükseltilirse, alın size Outback, yeme araziye çık!

Ben arka süspansiyonumu 7mm lik olan ile yükselttim. Çünkü Bilstein amortisörler sportif ayarlı oldukları için arka taraf daha aşağıdaydı.

Share this post


Link to post
Share on other sites
engin67    4
engin67

gauge pod defi gibi saatlerin takıldığı parçalara verilen addır..52 mm saatin çapıdır :)

Direkt daldım bende :) insan bi goggle da çevirisini yapar dimi ama,52 milimde tam denk geliyo ya aklımca olayı anladım saydım kendimi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ali uslu    8
ali uslu

Bence en iyisi bir wagon alıp coilover ve off road' a uygun lastiklerle istenilenler yapılabilir. wagonların görünümü daha hoş geliyor bana. zaten arabaların amaçları farklı o yüzden bunu kıyaslamam pek doğru değil. ama eğer Mustafa abinin yaptığı gibi coilover ile yere basılırsa kamber ayarı yapılırsa çok iyi olur. birde tamponlar ve gövde rengi aynı olursa çok çok iyi olur :) daha şehirli olması bana göre daha uygun

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mtutun   
Guest mtutun

Eğer MTV sorun olmayacaksa ve tüketim de sorun olmayacaksa, ben de sana katılıyorum. Ama 2004 model Outback ile 2006 model Wagon fiyatı aynı. Ve ciddi MTV farkı var. Bütçe uygunluğuna göre karar vermek lazım. İkisi de iyi araba...

Yinede VDC'li bu 2004 model 3.0R Outback'in tercih edilmesi daha iyi olmaz mı?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-subaru-orjinal-subaru-78538987/detay

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mtutun   
Guest mtutun

One minute! Bende coilover yok + aracımın yerden yüksekliği sadece yarım cm daha az normalden. Benim amortisör + yay seti Bilstein firmasının Subaru Outback'e özel ürettiği daha sportif yol tutuşlu ama aynı yüksekliği koruyan bir model. Yarım cm alçalmasının sebebi jant ve lastik kombinasyonumdan kaynaklı... Arka taraf biraz daha alçaktı, onu da 7mm spacer ile normale yakın hale getirdim. (10mm olsa tam olacaktı ya, bu kadar kusur olur artık)

Bence en iyisi bir wagon alıp coilover ve off road' a uygun lastiklerle istenilenler yapılabilir. wagonların görünümü daha hoş geliyor bana. zaten arabaların amaçları farklı o yüzden bunu kıyaslamam pek doğru değil. ama eğer Mustafa abinin yaptığı gibi coilover ile yere basılırsa kamber ayarı yapılırsa çok iyi olur. birde tamponlar ve gövde rengi aynı olursa çok çok iyi olur :) daha şehirli olması bana göre daha uygun

Share this post


Link to post
Share on other sites
ali uslu    8
ali uslu

Ben nereden çıkarttım ki bunu  :idiot2:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ali uslu    8
ali uslu

Bende 5 cm yükseltip 98 model XV yapmak istiyorum.

İmpreza içinde bir ürün var ama tam olarak neye yaradığını çözemedim.

Ahmet abi xv' den önce impreza outback vardı. XV değilde outback sedan yapalım sana :)

örneğin;

?1333858741

20779930004_large.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
beyazit60    4
beyazit60

Ahmet abi xv' den önce impreza outback vardı. XV değilde outback sedan yapalım sana :)

örneğin;

Aliciğim ben station kasayı sevmiyorum.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ali uslu    8
ali uslu

Zaten sedan olacak dünyada tek impreza outback sedan :)

Bu arada Legacy outbacklerin sedanlarıda vardı zamanında.

sb2000os01.jpg

635_800px-05-07_subaru_outback_sedan.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
engin67    4
engin67

arkadaşın bahsettiği 2006 model,bu en sonki resimdeki araçtan bahsediyorsan eğer bi yanlışın var.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest UĞUR YUMAK   
Guest UĞUR YUMAK

One minute! Bende coilover yok + aracımın yerden yüksekliği sadece yarım cm daha az normalden. Benim amortisör + yay seti Bilstein firmasının Subaru Outback'e özel ürettiği daha sportif yol tutuşlu ama aynı yüksekliği koruyan bir model. Yarım cm alçalmasının sebebi jant ve lastik kombinasyonumdan kaynaklı... Arka taraf biraz daha alçaktı, onu da 7mm spacer ile normale yakın hale getirdim. (10mm olsa tam olacaktı ya, bu kadar kusur olur artık)

Mustafa abi ,  ben geçen İstanbul organizasyonunda 3 Litre Outback'e bindikten sonra turbo vs ile uğrasmamızın ne kadar boş olduğunu anladım :D

6silindir atmosferik makinanın torku beni delirtti.

Sanki supercharger varmış gibi her devir doluydu.

eeeee ne de olsa 6 silindirin farkı :) şu an kafamdaki fantazi , pert bi SVX bulup onun H6 sını turbolamak :D

Bu sebep ile sonradan outback olmuş bir Legacy keıf vermez diye düşünüyorum :)

Amortisör yükseltme olayında ise , benim tarzım biraz daha farklı olduğundan , Outback mümkün olduğunca yere yaklaştırıp kısa yanaklar ve wagon etkisinin getirdiği arkayı biraz daha çabuk salmasını kullanarak hayatıma renk katardım :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
ali uslu    8
ali uslu

Yaklaşık 8-9 yıl önce ilkokuldayken babamla birlikte bu arabaya bakmıştık kazalı yeni toplanmıştı diye hatırlıyorum. Yalnız dehşet bir şeydi :)

Share this post


Link to post
Share on other sites



×