Jump to content
Aydın Gündüz

Thule Tavan Çitası ve Port Bagaj

Tavsiye Edilen Mesajlar

Aydın Gündüz    42
Aydın Gündüz

bisiklet taşımak için tavan çitaları aldım

kampa gittiğimizde koltukları yatırarak arabada uyuyoruz çadırla yağmurla böcekle uğraşmıyoruz ama bin türlü eşya etrafa dağılıyor port bagaj da alıyim dedim,

arkadaş port bagaj geldi nerdeyse araba kadar gözüm alışamadı,  kullanmadan depoya attım, ihtiyacı olan varsa sahibinden ilan numarası 297431187 ile bakabilir.

bana maliyetinin biraz altına vereceğim, 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Makif    107
Makif

Tez zamanda satıp gönlünüze göre bir tane alırsınız. Da o ilandaki depoda bulunan lastikler dikkatimi cezbetti. Lastik dükkanını ne zaman açıyorsunuz ;D

MaşaAllah aracınız da çok güzrl görünüyor.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
Aydın Gündüz    42
Aydın Gündüz
59 dakika önce, Makif :

Tez zamanda satıp gönlünüze göre bir tane alırsınız. Da o ilandaki depoda bulunan lastikler dikkatimi cezbetti. Lastik dükkanını ne zaman açıyorsunuz ;D

MaşaAllah aracınız da çok güzrl görünüyor.

hocam inşallah, pek sürümü olan bişey değil, aldığım yere de tüketici hakkı olarak iade edebilirim zamanım var ama yapmayacağım da .

eski lastikleri atmamak gibi bi huyumuz var malesef, görünenlerin birçoğu kullanılmayacak durumda biriktire biriktire go-kart pisti açıp duba olarak kullanacağız herhalde 

 

35 dakika önce, ameyt :

yandan olan fotoda arabaya çok yakışmış bence satmayın :)

hocam fotoda güzel de, gerçekte pek zarif bişey değil,  range rover,  land rover grand cherokee, transporter, caravella gibi daha büyük araçlarda daha iyi görünür düşüncesindeyim   

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
murat1903    404
murat1903

hayırlı satışlar bende port bagaj almayı düşünüyorum inceleyim belki alıcısı olurum :D

 

edit: hocam inceledim de acaba sizde ki kit benim araca uyarmı uyarsa pazarlık yapabiliriz.. birde barlar satılıkmı yani enlemesine olan barlar

murat1903 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
murat1903    404
murat1903
6 dakika önce, silvershadow :

subaru xv için bar sadece thule ve montblanc var

bende montblanc var 650 TL ye aldım. Tavsiye ederim. İstanbulda isterseniz yeri de söyliyeyim ordan alın.

http://www.bagajmarket.com/Uygulamalar/Subaru/index.html

arkadşla telefonda konuştum thule 620 tl ye veriyor bağlantı aparatını eğer arkadaş kabule etmez se thule nin 1750 tl lik olanı var onu alabilirim yada şimdi sizin dediğiniz yere bakıcam orada daha uygun var onuda alabilirim tabi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
silvershadow    49
silvershadow

Sizin tavanda tavan çıtası varsa sadece ara atkıyı heryerden ucuza alabilirsiniz. Ama tavan çıtası yoksa mecbur çapraz bar alıcaksınız. Thule çapraz barı 620 ye vermiyor maalesef :) ben sorduğumda 860 falan tutuyordu xv ile uyumlu olanları. Thule bağlantı aparatlarını ve barı ayrı ayrı sattığı ve takım olarak fiyat vermediği için okadar demiş olabilir. Belkide tanıdıksa gelişine de vermiş olabilir bilemiyorum :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş



×