LoveBorg

Subaru Levorg Kullanıcı Yorumlarım

Bu konuda 54 ileti var

Tekrar hayırlı olsun.

Aklında levorg olanlar için güzel paylaşımO0

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayırlı olsun aracınız, levorg güzel araç tabiki ama 80 model bir carrera kullanmakta süper bir olaydır tahminimce

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Subaru kullanmadınız ama sağlam giriş yaptınız, 5 yıl sonra görüşelim :)

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

levorg yazısını gördüğümde kahroluyorum :(((( bir alamadım diye elinize sağlık güzel paylaşım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hoşgeldiniz. Paylaşımlarınız çok kıymetli gerçekten. Umarım keyifle ve uzun süre kazasız-belasız binersiniz. Keyifli forumlar dilerim...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Paylaşımlarınız için çok teşekkürler, güle güle binin aracınıza.

Mersinli olduğum için Ankara - Mersin arasını epey tecrübe ettim, giderken yakıt tüketiminiz ne ise dönüşte ortalama olarak üzerine dizel araçlarda 0.5 lt eklemek lazım, benzinli araçta ise fark daha fazla olacaktır elbet.

Hepimize bir gün nasip olur inşallah en kırmızısından :)

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Multimedya sisteminin bu kadar eleştiri almasına şaşırdım doğrusu... Yıl olmuş 2016, ne kadar kötü olabilir ki diyor insan

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

hayırlısı olsun iyi günlerde kullanın

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
3 Mart 2016 at 11:53, kursad :

 Hayırlı olsun aracınız, levorg güzel araç tabiki ama 80 model bir carrera kullanmakta süper bir olaydır tahminimce

Süperdi. Adamlar 911 i asfaltı çiğ çiğ parçalasın diye yapmışlar diye düşünüyor insan ama içine binince insanın içinden gazı köklemek gelmiyor, o koltukta oturma sebebinizin yavaşlayarak katıksız gücün nüanslarına tanıklık etmek olduğunu anlıyorsunuz. Kırmızı ışıkta duran manuel vites bir aracı, üçüncü viteste kaldırabilir misiniz? Başka bir arabada bunu denemem bile ama bu aracı kaldırabiliyorsunuz, hem de her seferinde. Tuhaf bir duyguydu. 

2 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ölmeden yapılacaklar listesine yazıyorum hemen

GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çok ayrıntılı bir izlenim yazısı olmuş, elinize sağlık. Aracınızı da kazasız belasız uzun süre zevkle kullanmanızı dilerim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hayırlı olsun, paylaşım için teşekkürler...

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Herkese iyi dilekleri için teşekkür ederim, bilmukabele.

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Çok güzel olmuş yazını elinize sağlık. güle güle kullanın otomobilinizi.

Levorg benide çok heyecanlandırıyor, subarunun özenerek yaptığı belli :)

2010 Forester kullanıyorum, yalıtım yaparken hoplarlörleri söktüğümde gördüğüme inanamadım. Kesinlikle ve kesinlikle daha kalitesizi yoktur :) birde ilginç olan araçta orjinal subwoofer var koltuk altında. Focal hoparlör almayı düşünüyorum.

Yol sesi benimde yalıtımdan sonra başarılı oldu, birde goodyear lastikler ile ses kalmadı diyebilirim.

2 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Levorg kullanıcılarının yorumları forumumuza renk katıyor, ellerinize sağlık. @LoveBorg @Theguide

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

aaaaah levorg aaaaah

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
aaaaah levorg aaaaah

@murat1903 sendeki levorg aşkı fobi oldu valla

Sent from my iPhone using Tapatalk

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
4 dakika önce, 34_Srkn_61 :

@murat1903 sendeki levorg aşkı fobi oldu valla emoji854.pngemoji854.png

Sent from my iPhone using Tapatalk

sorma ya :(

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Sırf yakıt yüzünden şu araçları gönül rahatlığıyla kullanamıyoruz ya ne diyeyim.

Yazı için de klavyenize sağlık.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
02.06.2016 at 22:26, Theguide :

Merhabalar,

LEVORG hakkında başka bir foruma yazdığım yazıyı burası ile de paylaşmak istedim. Umarım Levorg sahiplerine ve almayı düşünenlere faydalı olur:

Öncelikle bu forumda otomobilleri hakkında bilgi ve tecrübelerini paylaşan değerli arkadaşlara çok teşekkür ederim. Yıllardır bu DH forumları, otomobil ve diğer herşey için en değerli başvuru kaynağımız oldu. Bu kanaldan çok yararlandığım için, ben de okuyan arkadaşlara faydalı olmak amacıyla birbuçuk ay kadar önce satın aldığım Subaru Levorg'la ilgili tecrübelerimi paylaşmak istiyorum.

30 yıldır otomobil kullanıyorum. Bunun son 10 senesinde de Subaru Forester kullandım. 2006 yılında bir 2005 Forester II aldım, daha sonra onu 2008 sonunda yeni bir Forester III ile değiştirdim. En son da Ankara'da bir iş için bulunurken arabamı değiştirmeye karar verdim ve Bayraktar Ankara bayisinde yeni bir Levorg ile aracımı değiştirdim. Bu vesile ile Türkiye'nin neresinden otomobil alırsanız alın plakanızın oturduğunuz ilin plakası ile geldiğini de öğrenmiş oldum. Benim 8 yaşında, 93 bin kilometrede, içinde bir tane bile sigara içilmemiş ve ABD'den gelen onlarca orijinal aksesuar yüklü siyah Forester'ımı şu an ismini bilmediğim şanslı bir Ankaralı kullanıyor...

Levorg'u ilk gördüğümde beğendim. Tasarım zevki kişisel birşey olsa da, ben tasarımda altın oranlara inanan bir kişiyim. Klasik zevklere sahibim ve bu otomobil bana bütün tasarım ögeleri ile hitap ediyor, heyecan veriyor. İlk olarak Ekim ayında, araç yeni piyasaya çıktığında test sürüşü yapmış ve çok beğenmiştim. O dönem işim için kiraladığım yeni bir BMW 520 i ile aynı sürüş ve yol tutuş zevkini vermişti. Değiştirme konusunda esas kararımı, 10 yıldır sahip olduğum SUV ve arazi sürüşü imkan ve kabiliyetinden vazgeçmeyi kabullenmem ile verdim. Forester'ım her yere giderdi. Bu otomobil artık bana dağ bayır gezme imkanı vermeyecek ama otoyolda da başka bir sürüş zevki verecek. Bunu kabul etmem gerekiyordu. 1.6 lt, 170 hp makina da buna yardımcı oldu!

Bayraktar Ankara çok hızlı bir şekilde işlemleri yaptı. Oradaki hizmetten memnun olduğumu söylemeliyim. Tek sorun park sensörü takılması konusunda yaşandı. Her ne kadar bu otomobilde çok iyi bir geri vites kamerası olsa da, ben park sensörünün faydasına ve önemine inanan bir insanım. Ve Subaru'nun araçlarına park sensörü gibi basit bir donanımı eklememesinden şikayetçiyim. Neticede bunu ekstra olarak taktırabiliyorsunuz, ama neden uğraşalım o kadar para verdikten sonra?

Ankara'daki servistekiler bu araçta arkadan gelen araç tespit sistemi olduğu için park sensörü takamayacaklarını söylediler. Ben de önceden yaptığım teknik okumalara dayanarak, araç tespit sisteminin arka tamponların yan üstlerinde antenleri olduğunu, park sensörünü tamponun altındaki siyah bölüme takabileceğimizi söyledim. Israrla "takamayız" deyince, ben de "satış işlemini durdurun, arabayı satın almaktan vazgeçtim" dedim. "Tebrikler, 150 TL'lik bir basit aparat yüzünden 110,000 TL'lik otomobili satamıyorsunuz, literatüre girersiniz artık" dedim. Bir panik havası esti ve Istanbul'daki teknik kişiyi aradılar, o da tamponun alt bölümüne park sensörü takılabileceğini söyledi.

Subaru'daki temel sorun, kullanıcıların araçlarını satış ve servis personelinden daha iyi bilmesi ve teknik detaylara daha hakim olması! 10 yıldır, işi bu olduğu halde benim kadar şu aracı öğrenmeye zaman ve emek harcamış bir Subaru çalışanı görmedim!

Ekteki fotoğrafta görülebilen şekilde tamponun siyah bölmesine takdırdım sensörleri. No name sensörler takıldı ama açılarını iyi ayarlayamadılar, yere yakın olduğu için gerekli gereksiz öttü. Sonra Istanbul'da altlarına küçük ayar parçaları ekleyerek yere paralel hale getirdim ve şimdi sensörler iyi çalışıyor. Şimdiki aklım olsaydı Bosch veya Valeo marka park sensörleri takdırırdım; çünkü bunların açı ayar halkaları var, tamponun açısına göre uygun şekilde monte edilebiliyorlar.

Aracı teslim alırken, bagaj önü tampon üzeri plastik step panel, plastik bagaj tabanı ve plastik paspaslar aldım. Foresterlarımdaki tecrübelerim bunların çok işe yaradıklarını kanıtlamıştır. Yola çıkmadan bir de Resistall boya koruma yaptırdım, çünkü Istanbul'da arabamda biriken kuş pislikleri ile başa çıkamıyorum.

Sıfır otomobille Ankara'dan Istanbul'a gelirken sürüş zevki inanılmazdı. Aracı devirli kullanmamak için kendimi zor tuttum (İlk 1600 km'de 4000 devire çıkmayın yazıyor kitabında).

AWD araç dışında araç satın almadığım ve yılda ortalama 10,000 km otomobil kullandığım için, yakıt tüketimi benim için temel bir parametre değil araç seçerken. Yine de, 120 - 130 km ile otoyolda giderken ortalama tüketim 9 lt civarındaydı ki, bu 2.0 lt atmosferik Foresterın aynı hızdaki 11 lt tüketiminden oldukça düşük. Şehir içinde çok feci trafik çekmiyorsanız 10 lt ortalama bu araç için gerçekçi olur.

Şu ana kadar aracımla 3.000 km yaptım ve araçtan çok memnunum. Memnun olmadığım konular ise şunlar:

1. Park sensörünün üzerinde gelmemesi
2. Avrupa modellerinde olduğu halde, navigasyon ve haritanın Türkiye'de olmaması
3. Sürat ve asfalta bağlı olarak yol sesi
4. Araç üzerindeki ses sisteminin çok kalitesiz olması

Yol sesi ile ilgili olarak Çekmeköy Bayraktar'da Resistall alt ses yalıtımı yaptırdım. %10 - 15 arası olumlu etki yaptı.

HIFI ile ilgili bir kişiyim ve ses sistemindeki en önemli unsurların hoparlörler olduğuna inanırım. Forester III'daki fabrika çıkışı hoparlörlerin çok feci olduğunu biliyordum ve bunları Infinity hoparlörler ile değiştirmiştim. Piyasadan aldığım Infinity hoparlörleri araca uygularken bir sürü yeri kesmişlerdi ve bu da hoşuma gitmemişti.

Forester II aracımın hoparlörlerini ABD'den getirtmiştim ve onlardan çok memnundum. Bu Levorg için de orijinal hoparlörleri ABD'den getirtmeye karar verdim.

Levorg ABD'de satılmıyor biliyorsunuz. Ama aynı aracın sedanı 2.0 lt ile WRX, 2,5 lt ile de STI adıyla satılıyor. Aramamı "WRX upgrade speakers" olarak yaptım ve Amerikan Hoparlör markası Kicker'ın WRX için orijinal upgrade hoparlör ürettiğini öğrendim, bunları hemen sipariş ettim.

Kapılar için dörtlü set:

https://www.amazon.com/...s&sr=1-2&srs=2601474011

Göğüs için ikili tweeter:

https://www.amazon.com/...FF7QC&ref_=pd_sbs_263_5

Bunlar gelince Bayraktar Çekmeköy'de kolayca monte edildi. Hepsi hazır jackları ile geliyor. Eski feci hoparlörleri 3 vida ile söküp, aynı yere bunları takıyorsunuz ve aynı bağlantıyı kullanıyorsunuz. Sonuç mükemmel oldu. Bütün Levorg kullanıcılarına tavsiye ederim.

Bu arada şunu da belirteyim: 30 yıllık otomobilcilik hayatımda en zor şeyin iyi bir oto elektrik ustası bulmak olduğunu iyi bilirim. Bayraktar Çekmeköy'deki Onur Usta'nın titizliği ve çalışmasından çok memnun kaldım. Herkese tavsiye ederim.

Forester'ımı aksesuar kataloğundan seçtiğim onlarca parçayla (çoğunu da çok daha uygun fiyatlı olduğu için ABD'den getirterek) doldurmuştum. Levorg için harita navigasyon dışında pek artı bir şey bulamadım. Sadece SENOVA 3000 kodlu LED sürüş lambası ve sis farına bayıldım. Bu devirde hala neden fabrika çıkışı halogen sürüş lambası yapmışlar Levorg'a anlamıyorum.

SENOVA 3000 lambalar ABD'de yok. Mecburen Bayraktar'dan sipariş ettim, 1 ayda geldi. Muhteşem oldu. Pahalı ve gereksiz bir harcama biliyorum. Ama belli bir yaştan sonra da bizi en çok heyecanlandıran hobimiz otomobil oluyor değil mi? Tekne ve uçak kullanan arkadaşları bunun dışında tutuyorum tabi :-)

 

Levorg'un sürüş, makina ve şanzıman özellikleri konularında bu forumda arkadaşlar daha önce güzel yorumlar ve değerlendirmeler yaptıkları için ben kullanım ve geliştirme konularında yazmayı tercih ettim.

Aracın makinası hakkında söyleyecek tek şeyim: olağanüstü. Çok çevik, güçlü ve dengeli. 170 hp güç ve 250 nm tork her şeye yetiyor. Güç - motor boyu (vergi, tüketim) ve çekişin ideal oranını bulmuş gibi bu makina. Sessizlik ise bir Subaru klasiği. Ben hayatım boyunca otomobilde "wrooom wroom" sesi duymak isteyen sürücülerden biri olmadım. Motor güçlü olsun ama bir o kadar da sessiz olsun isterim.

Yol tutuşu, benim 10 senedir Subaru otomobiller kullanmamın temel nedeni: Yola yapışıyor...

CVT Şanzıman benim için de yeni bir tecrübe. Hızlanma karakteristiği çok başarılı. Sanki elektrikli bir otomobil kullanıyor gibisiniz. Tepkileri hızlı ve geçişleri anlamayacak kadar yumuşak. Spor modunda daha keyifli ve sert bir karaktere bürünüyor.

Şanzımanla ilgili tek vurgulamam gereken nokta, dur kalk trafikte bazen "tereddüt" yaşıyor. Aracı hareket ettirmeye başladığınızda, siz her ne kadar gaza hafifçe de dokunsanız sanki şanzıman aracı hızla ileri fırlatmak istiyor, bir motorsiklet gibi. Öyle bir gaz verme ve sürat de olmadığı için bazı durumlarda "tereddüt" yaşıyor. Bu bir sorun değil ama ileride bir yazılım güncellemesi ile ayarlanabilir diye düşünüyorum.

Sorularınız varsa her zaman memnuniyetle yanıtlamaya çalışırım.


Umarım yazdıklarım Subaru Levorg sahiplerine ve almayı düşünenlere yararlı olmuştur.

Saygılar sunarım.


https://img.donanimhabe...e-8e54-7e90b07f8604.JPG

https://img.donanimhabe...2-9422-add805109d1c.JPG

"ResistAll undercoating & sound deadener" denilen işlem aracın garantisini bozuyor mu acaba? SUV'ler için 1000 TL gibi bir fiyatı var, acaba fiyatına değer mi, 0 araç için mantıklı mıdır?

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Okuyan herkese merhaba,

 

Bende Kasım 20,2015 ten bu yana Levorg kullanıyorum ve tecrübelerimi paylaşmak istedim. 2, Subarum ve 3. 4x4 aracım olduğunu belirteyim. Konfor olarak denecek çok birşey yok. Araç spor bir araç olduğundan süspansiyonu biraz sert ama yol tutuşa olumlu bir etkisi var. Alışınca pek yadırgamıyorsunuz.

Tasarım olarak çok güzel. SW kasa bence çok güzel olmuş. Bagajı da kocaman. 

Subarunun turbo sesi yok!! Çok istediğim bir özellikti ama yeni egsoz tasarımı bu sesi ortadan kaldırmış.

Ses sistemi çok yetersiz. Ben 1 ay zor katlanabildim. Radyosu çekmiyor, bass yok denecek kadar az. Navigasyon zaten yok. Subaru TR bir an önce bu konuya eğilmeli ve çözüm üretmeli. Navigasyonu olmayan, sesi çıkmayan bir ekrana o kadar para verilmesi yanlış. Boş verseler daha iyi.

Koltuk derisi çok yumuşak ve soyuluyor. Garantiden değişecekmiş. Hala bekliyorum. Servise 4 ay önce götürdüm ve fotoğrafını çektiler. 

Performans yeterli. 1,6 motor, 170 hp güç üretiyor. Spor moda alınca şahlanıyor resmen. Bazı arkadaşlar 200 km yi geçince araba hantallaşıyor diye şikayet ediyor. :D

Yakıt olayına gelince, ne hikmetse bizim insanımız kafayı dizel motorla ve az yakıtla bozmuş durumda. Aynı arabanın dizel motorlusuna 30 bin Tl fazla verip alıyorlar ondan sonrada tasarruf ettiklerini sanıyorlar. Kaç senede aradaki o farkı amorti edebilecekler merak ediyorum doğrusu. Dizelin gürültüsü, dumanı ve bakım maliyetleri ortada. Otoyolda 6-8 litre , şehir içi 8-10 litre kullanıma bağlı yakıyor. Bu rakamlar kullanıma göre değişir ama öyle 15-16 litre yakanı ne gördüm ne duydum. 

 

Ses sistemini saymazsak araçta şikayet edecek bir durum yok. Ben kendim yavaş yavaş ses yalıtım işinide aradan çıkarıyorum. kapılar bitti. 

Almayı düşünen arkadaşlar tereddüt etmesinler, araba harika. Eyesight lı versiyonuda gelmeye başladı. şimdi 2 litre- 300 hp olan versiyonunu merakla bekliyoruz. WRX STI yerine onu getirselerdi daha çabuk ve adette satılırdı diye düşünüyorum.

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@called07 2.0 300 hp yi ben araştırdım bayraktarı aradım araba japon üretimi yok sadece amerikada üretiyorlar ( sıfatını tükürdüklerim)  bu yüzden de bayraktar getiriyor şimdi sağlam bir galeri ile görüşücem amerikadan araç getiren neye patlar bana diye ama gelirse kesinlike alacağım araba olacak tam aradığım araç

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

2.0 motor 300hp sadece Japonyada ve sağdan direksiyonlu var. Levorg sadece Japonyada üretiliyor. Yeni Impreza + Legacy + Outback Amerikada..

1 kişi bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş