Jump to content

Tüm Etkinlikler

Bu akış otomatik yenilenir     

  1. Bugün
  2. Merhaba arkadaşlar, direksiyonu sağa veya sola çevirdiğimde (yarım turdan sonra) ekranda "araç dinamikleri kontrol sistemi devrede" uyarısı geliyor ve aynı zamanda tekerleklerde sıkışma oluyor (karda lastik boşa düştüğünde frenleme yapması gibi) subaru yol yardıma danıştım bir yorum yapamadı, servise gelin inceleyelim dediler. Sizin değerli görüşlerinize ihtiyacım var..
  3. Dün
  4. Subaru Forester Far Yıkama Nasıl Çalışıyor

    Geredede ki iki ay (eylül ekim) Subarusuz kaldım, kötüydü ama şimdi orada Subarusuz olsam perişan olurdum. Gerede'de değilim artık, Ekimin yarısından beri Şanlıurfa dayım.
  5. [SATILIK] Recaro Optiafix Oto Koltuğu (9-18KG)

    teşekkür ettim..
  6. Subaru XV Arazi Lastikleri Hakkında

    Merhaba konuyu tekrar canlandıracağım, foresterı sattıktan sonra tekrar araç alımında uzun araştırmalar sonucu araştırmamam gerektiğini tecrübe edip 2012 XV ile yola devam kararı aldım. Şimdi XV ye lastik lazım ve 4 mevsim Kumho lar ile bir süre idare edecek. Sonrasnıda A/T alma isteğim var burada 225/65r17 de 65 için sığma ve kullanımda bir sıkıntı olur mu? sormak istedim. Özellikle Hankook at pro lar başarılı (sanırım onda da 225 de sadece 60 var.)
  7. Geçen hafta
  8. 2009 İmpreza HB

    Merhaba Jaspa Subaru, Oto asya veya Yender Otomotiv gibi yerlerden sorabilirsin muhtemelen servisten daha uygun fiyat alırsın.Ayrıca yeni almak yerine tamir ettirme seçeneğinide deneyebilirsin yenisini almaya göre çok daha uygun fiyatlara garantili olarak yaptırabilirsiniz.
  9. 2004 1.6 Impreza Lpgde 56kr Yakıyor. Normal mi?

    Merhaba Lastik ebatın lastiğinin özelliği jantının ağır olup olmaması ki 18'' ebat diyorsun ve spoiler gibi şeyler hepsi aracının yığılmasına dolayısı ile daha fazla yakıt sarfiyatına sebep olabilecek şeyler.Peki benzinde tüketiminiz nedir yani litre olarak ona görede yol izleyebilirsiniz genellikler benzin tüketiminin üstüne 1 ila 3 lt arası fazla eklemen lazım lpg giderinde.TL hesaplarsan çok yanıltır.3.45'den gaz satanda mevcut 2,85'ten de ayrıca sıvı olmaması ve gazın bastığı pompanın basıncı vs çok etkiler ne kadar gaz alındığınıda.
  10. Subaru XV Bakım Masrafı

    selam herkese, güncel bakım ücretleri hakkında bilgisi olan var mı acaba ?
  11. Subaru Forester Far Yıkama Nasıl Çalışıyor

    Resmi internetten bulmuştum, benim aracımda da o düğme alt sırada ama üst sıradaki düğmeler aynı olmayabilir. Bu arada Gerede'de subarusuz nasıl yaşabilyorsunuz onu anlamadım?
  12. Subaru Forester Far Yıkama Nasıl Çalışıyor

    bu resim iyi oldu araba birkaç aydır bende değil diye unutmuşum, en sağdaki diye aklımda kalmıştı ama alttakiymiş.
  13. Subaru XV'ye LPG Taktıran Var mı?

    Hybrid Subaru getirdiler de biz mi almadık. Ayrıca yılda 35.000 km kullanınca insan ister istemez ekonomist oluveriyor.
  14. 2004 1.6 Impreza Lpgde 56kr Yakıyor. Normal mi?

    Valla reis ankarada oturuyorsun heralse ankarada cok iyi subarucular var tork garaj filan ama onlarda pahali yerler Lpg modeli nedir ??
  15. Arka Amortisörler Patlak

    Tamam abi eyvallah sağolasin
  16. Forester Takasli

    Teşekkür ederim insallah Subaru ailesine adim atabilirim.
  17. Arka Amortisörler Patlak

    Nam ve Akkar amortisör bu konuda taleb gören iki firma
  18. Forester Takasli

    hayırlı alışverişler
  19. Subaru Forester Far Yıkama Nasıl Çalışıyor

    Parçanın Video su. Çalıştırma düğmesi ve resimleri. Saygılarımla.
  20. Forester Takasli

    Merhaba 2014 model 64000 km deki ww Polo 1.2 tsi blumotion dsg aracımla eş değer olarak forester takas yapabilirim yada nakit satabilirim. bakimlarini yeni yaptırdım 4 adet yaz lastiğini alan kişiye vericem. İlan Numarasi 612709333 iletisim numaram:0506 609 20 80
  21. Subaru Forester Far Yıkama Nasıl Çalışıyor

    direksiyonun solunda sis farlarının en sağındaki tuş
  22. Selemun aleyküm arkadaşlar Ankara'da önereceğiniz amortisör tamircisi var mi? Araç 2009 Forester
  23. Subaru Forester Far Yıkama Nasıl Çalışıyor

    aynen ikisini birlikte yapiyor
  24. Subaru XV'ye LPG Taktıran Var mı?

    Hybrid alın ekonomist abilerim, lpg kadar az yakar depoya da benzin koyarsınız.
  25. 2009 model impreza 1,5 Hb aracıma 2 adet arka amortisör arıyorum çıkma veya sıfır yardımcı olabilirmisiniz. serviste bakımlarını yaptırdım triger seti ve tüm sıvıları değiştirdim arka amortisörlerin fiyatı yüksek olduğundan değiştiremedim bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa sevinirim herkese iyi günler diliyorum
  26. Subaru Forester Far Yıkama Nasıl Çalışıyor

    farlar açıkken cama su atınca, farlara da atıyor olması lazım
  27. Subaru Forester Far Yıkama Nasıl Çalışıyor

    soruların tam cevabı değil ama, legacy de farlar açıkken her 6 su atımında 1 defa farlara su atıyor, ayrıca bir düğme yok
  28. [SATILIK] Recaro Optiafix Oto Koltuğu (9-18KG)

    Bende bir hafta önce gittim bunlardan aldım 1300 tl vererek. Hayırlı satışlar
  1. Daha fazla etkinlik yükle


×